This paper presents the outcomes of a research oriented to exploration and description of the motivations and expectations that concur to assumption af an active and intentional role from students engagaged for achievement of knowledges, skills and highly qualitative consistent attitudes with practice of nursing service.

Motivazione, aspettative, realizzatione: dalla formazione al lavoro.

Doldo P
2003-01-01

Abstract

This paper presents the outcomes of a research oriented to exploration and description of the motivations and expectations that concur to assumption af an active and intentional role from students engagaged for achievement of knowledges, skills and highly qualitative consistent attitudes with practice of nursing service.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.12317/8603
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 0
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact